Abstract:
Монографія присвячена дослідженню проблеми виховання у старшихдошкільників поважного ставлення до людей похилого віку: науково обґрунтованопедагогічні умови виховання у старших дошкільників поважного ставлення долюдей похилого віку; подано авторське тлумачення понять «поважне ставленнядитини до людей похилого віку» та «вихованість в дитини поважного ставлення долюдей похилого віку»; визначено зміст, компоненти, критерії, показники тасхарактеризовано рівні вихованості поважного ставлення до людей похилого віку удітей 5-6-го років життя; представлено експериментальну модель і методикуреалізації педагогічних умов виховання у старших дошкільників поважногоставлення до людей похилого віку.Видання адресоване викладачам, студентам закладів вищої освіти, спеціалістаму галузі дошкільної освіти, батькам.