dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-10T06:23:57Z |
|
dc.date.available |
2022-06-10T06:23:57Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-25 |
|
dc.identifier.citation |
Нарійчук М., Трофаїла Н. Д. Особливості розвитку емоційної сфери дітей – інвалідів. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 123–126. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14664 |
|
dc.description.abstract |
Модернізація системи освіти в умовах культурного і духовного відродження суспільства потребує звернення до питань забезпечення можливостей для розвитку та самовдосконалення особистості. Державна програма «Діти України», «Національна стратегія розвитку освіти України у період з 2013 до 2021 років», Закон України «Про дошкільну освіту», Базовий компонент дошкільної освіти в Україні, зміна освітянської парадигми, масштабність та гострота соціальних, економічних, культурних проблем потребують піднесення пріоритету дошкільної освіти, формування в суспільстві розуміння важливості ранніх етапів життя людини як найвідповідальнішого періоду її соціального становлення. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
ЕМОЦІЙНА СФЕРА |
uk_UA |
dc.subject |
діти-інваліди |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
інвалідність |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку емоційної сфери дітей – інвалідів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |