dc.contributor.author |
Кирилюк, Ірина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-13T11:03:56Z |
|
dc.date.available |
2022-06-13T11:03:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Iryna Kyryliuk. Social networks in the context of current trends in the development of the tourism industry. Zeszyty naukowe. tom 20, rocznik X. numer 2/2021. Sucha Beskidzka 2021. р. 6–20. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2084-8722 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14675 |
|
dc.description |
https://zn.wste.edu.pl/images/zn20.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено роль соціальних мереж у просуванні туристичних продуктів і послуг у конкурентному середовищі для підвищення ефективної діяльності суб’єктів господарювання й задоволення потреб споживачів. Доведено, що використання соціальних мереж дозволяє реалізувати комунікаційну політику туристичних компаній, максимізувати функціональні можливості поточної системи комунікацій та скоротити витрати на зв’язок, що істотно підвищує ефективність і піднімає бізнес на новий, більш вищий рівень розвитку. Проаналізовано активність у соціальних мережах різних демографічних груп і визначено напрями популяризації туристичних послуг залежно від аудиторії користувачів. Обґрунтовано, що соціальні мережі є ефективним маркетинговим інструментом для просування туристичних послуг |
uk_UA |
dc.publisher |
Zeszyty naukowe. Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej |
uk_UA |
dc.subject |
tourism |
uk_UA |
dc.subject |
social networks |
uk_UA |
dc.subject |
social media marketing |
uk_UA |
dc.subject |
communications |
uk_UA |
dc.subject |
digital technologies |
uk_UA |
dc.subject |
Facebook |
uk_UA |
dc.subject |
Instagram |
uk_UA |
dc.title |
SOCIAL NETWORKS IN THE CONTEXT OF CURRENT TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF THE TOURISM INDUSTRY |
uk_UA |
dc.title.alternative |
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |