00 DSpace/Manakin Repository

Фокус осмислення сутності образотворчої підготовки сучасного митця з позиції парадигмальної методології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.date.accessioned 2022-06-21T13:08:04Z
dc.date.available 2022-06-21T13:08:04Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.citation Пічкур М. О. Фокус осмислення сутності образотворчої підготовки сучасного митця з позиції парадигмальної методології. Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21–22 жовт. 2021 р.) / голов. ред. Терешко І. Г.. Умань: Візаві, 2021. С. 153–160. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14715
dc.description.abstract Образотворчій підготовці сучасного митця властива поліпарадигмальність. У її локусі різні концептуальні моделі арт-педагогічного процесу, що, взаємно впливаючи одна на одну, формують дві провідні парадигмальні конфігурації - загальну (стосується будь-якого мистецького фаху: дизайнера, графіка, живописця, скульптора, декоратора, реставратора, фотохудожника і вчителя образотворчого мистецтва) та профільну образотворчу підготовку, спрямовану на специфіку конкретної спеціалізації. Перша з них охоплює важливі теоретичні і методичні здобутки щодо опанування майбутніми митцями художньо-академічної грамоти, формування їхньої творчої компетентності і майстерності. Друга передбачає проекцію загальної методології студіювання фахових дисциплін на площину особливостей образотворення у певній мистецькій галузі, наприклад, дизайнерам чи архітекторам виправдано пропонується вивчати конструктивний аспект рисунку; декораторам - його стилістичні характеристики; скульпторам - формотворні властивості. Саме через це в мистецько-освітньому процесі закладів вищої освіти найчастіше спостерігається інтеграція різних парадигм образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей. Але в будь-якому разі панівною є академічна парадигмальна методологія, оскільки вона грунтується на вивірених науково-теоретичних та практичних засадах навчання реалістичного зображення з натури широкого спектру предметів і явищ дійсності. uk_UA
dc.publisher Умань: Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.013:7(06)
dc.subject Педагогіка uk_UA
dc.subject образотворча підготовка uk_UA
dc.subject парадигмальна методологія uk_UA
dc.subject сучасний митець uk_UA
dc.subject художня педагогіка uk_UA
dc.title Фокус осмислення сутності образотворчої підготовки сучасного митця з позиції парадигмальної методології uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу