dc.contributor.author |
Богашко, Олександр Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-21T13:09:10Z |
|
dc.date.available |
2022-06-21T13:09:10Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-04 |
|
dc.identifier.citation |
Богашко О. Л. Діджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послуг. Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези виступів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.з пит. вищ. осв. і науки. Житомир : Житомирська політехніка, 2021. С. 373–374 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14717 |
|
dc.description |
https://conf.ztu.edu.ua/suchasni-vyklyky-stalogo-rozvytku-biznesu-4-5-lystopada-2021-r/ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Світовий ринок туризму протягом останнього десятиліття демонструє стійке зростання. Вивільнення вільного часу, отримане завдяки діджиталізації процесів та виробництв, призводить до збільшення частки послуг в економіці, зростання підприємств сфери послуг та підвищення попиту на послуги. Можна припустити, що в міру того, як попит на подорожі та туристичні послуги зростатиме, зростуть і вимоги мандрівників до сфери гостинності. У боротьбі за споживача на перший план виступатимуть такі конкурентні переваги компанії, як: технологічність, соціальна відповідальність. Змінна динаміка туристських потреб підвищує вимоги до індустрії гостинності, отже, розуміння напряму трансформації споживчого попиту – актуальне завдання для туристських підприємств та організацій, яку можна вирішити, перебуваючи у постійному взаємозв’язку зі споживачами. |
uk_UA |
dc.publisher |
Житомир: Житомирська політехніка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;005.9 М50 |
|
dc.relation.ispartofseries |
М;50 |
|
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.48 |
|
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
туристична послуга |
uk_UA |
dc.subject |
діджиталізація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційний простір |
uk_UA |
dc.subject |
туристична галузь |
uk_UA |
dc.title |
Діджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Діджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послуг |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |