00 DSpace/Manakin Repository

Педагогіка гідності - педагогіка майбутнього

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кірдан, Олександр Петрович
dc.contributor.author Кірдан, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned 2022-06-21T13:19:15Z
dc.date.available 2022-06-21T13:19:15Z
dc.date.issued 2021-12-20
dc.identifier.citation Кірдан О.П. Кірдан О.Л. Педагогіка гідності – педагогіка майбутнього. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2021. № 5(5). С. 386–396. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5)-386-396 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14724
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/30/54 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено характеристиці педагогіки гідності як вектору розвитку сучасної педагогічної науки. Вперше у вітчизняній педагогічній науці надано авторське визначення поняття «педагогіка гідності»; виокремлено та обґрунтовано теоретичні засади педагогіки гідності. Проаналізовано трансформування тенденцій розвитку вітчизняної педагогіки кінця ХХ – початку ХХІ століття від авторитарної педагогіки до педагогіки партнерства. На основі аналізу чинних законодавчо-нормативних документів та наукових праць схарактеризовано основні підходи до визначення понять «педагогіка партнерства» та «педагогіка співробітництва». Наголошено на потребі активного формування та інтенсивного розвитку компетентностей педагогіки гідності у здобувачів вищої педагогічної освіти. Обґрунтовано важливість дотримання принципів педагогіки гідності у практичній діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників. Акцентовано, що організація освітнього процесу в закладах освіти має ґрунтуватись на дотриманні принципів педагогіки гідності. Акцентовано на можливостях формальної та неформальної освіти для професійного розвитку та формування ціннісного ставлення до упровадження педагогіки гідності у здобувачів вищої освіти, педагогічних і науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано потребу введення освітнього компоненту «Педагогіка гідності» у підготовку здобувачів вищої освіти. З метою уведення до освітніх програм підготовки здобувачів у закладах вищої освіти сформульовано програмний результат навчання та спеціальну (фахову) компетентність на основі конструкту «педагогіка гідності» uk_UA
dc.publisher Видавнича група "Наукові перспективи" uk_UA
dc.subject педагогіка гідності uk_UA
dc.subject заклади освіти uk_UA
dc.subject педагогіка партнерства uk_UA
dc.subject принципи педагогіки uk_UA
dc.subject педагогіка співробітництва uk_UA
dc.subject галузі педагогіки uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject педагогічні та науково-педагогічні працівники uk_UA
dc.title Педагогіка гідності - педагогіка майбутнього uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу