dc.contributor.author |
Кірдан, Олександр Петрович |
|
dc.contributor.author |
Кірдан, Олена Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-21T13:19:15Z |
|
dc.date.available |
2022-06-21T13:19:15Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-20 |
|
dc.identifier.citation |
Кірдан О.П. Кірдан О.Л. Педагогіка гідності – педагогіка майбутнього. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2021. № 5(5). С. 386–396. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5)-386-396 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14724 |
|
dc.description |
http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/30/54 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено характеристиці педагогіки гідності як вектору розвитку сучасної педагогічної науки. Вперше у вітчизняній педагогічній науці надано авторське визначення поняття «педагогіка гідності»; виокремлено та обґрунтовано теоретичні засади педагогіки гідності. Проаналізовано трансформування тенденцій розвитку вітчизняної педагогіки кінця ХХ – початку ХХІ століття від авторитарної педагогіки до педагогіки партнерства. На основі аналізу чинних законодавчо-нормативних документів та наукових праць схарактеризовано основні підходи до визначення понять «педагогіка партнерства» та «педагогіка співробітництва». Наголошено на потребі активного формування та інтенсивного розвитку компетентностей педагогіки гідності у здобувачів вищої педагогічної освіти. Обґрунтовано важливість дотримання принципів педагогіки гідності у практичній діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників. Акцентовано, що організація освітнього процесу в закладах освіти має ґрунтуватись на дотриманні принципів педагогіки гідності. Акцентовано на можливостях формальної та неформальної освіти для професійного розвитку та формування ціннісного ставлення до упровадження педагогіки гідності у здобувачів вищої освіти, педагогічних і науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано потребу введення освітнього компоненту «Педагогіка гідності» у підготовку здобувачів вищої освіти. З метою уведення до освітніх програм підготовки здобувачів у закладах вищої освіти сформульовано програмний результат навчання та спеціальну (фахову) компетентність на основі конструкту «педагогіка гідності» |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавнича група "Наукові перспективи" |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка гідності |
uk_UA |
dc.subject |
заклади освіти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка партнерства |
uk_UA |
dc.subject |
принципи педагогіки |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка співробітництва |
uk_UA |
dc.subject |
галузі педагогіки |
uk_UA |
dc.subject |
професійний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні та науково-педагогічні працівники |
uk_UA |
dc.title |
Педагогіка гідності - педагогіка майбутнього |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |