DSpace Repository

Педагогічний складник освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії

Show simple item record

dc.contributor.author Кірдан, Олена Леонідівна
dc.contributor.author Кірдан, Олександр Петрович
dc.date.accessioned 2022-06-21T13:29:37Z
dc.date.available 2022-06-21T13:29:37Z
dc.date.issued 2021-12-30
dc.identifier.citation Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Педагогічна складова освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 4 (137), Одеса, 2021. С. 68–74. https://doi.org/10.24195/2617-6688-2021-4-9. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14734
dc.description https://nv.pdpu.edu.ua/Magazin uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження зумовлена необхідністю забезпечення оволодіння випускниками освітньо-наукових програм доктора філософії методології педагогічної діяльності. Метою статті є характеристика педагогічного складника освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії. Досягнення мети статті уможливило використання загальнонаукових методів: аналізу, синтезу, порівняння, конкретизації, узагальнення, контент-аналізу для виокремлення та характеристики особливостей формування здатності до викладання здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня в освітньому процесі сучасних закладів вищої освіти. Обґрунтовано важливість формування викладацької компетентності в контексті дотримання положень нормативно-правових документів підготовки докторів філософії, дескрипторів Національної рамки кваліфікацій, методичних рекомендацій для розроблення стандартів вищої освіти та професійного стандарту на групу професій «Викладачі закладу вищої освіти». Наголошено, що нормативно передбачено наявність в освітньо-науковій програмі підготовки доктора філософії відповідних компетентностей, програмних результатів навчання та освітніх компонентів, спрямованих на його становлення як науково-педагогічного працівника високої кваліфікації. Акцентовано, що формування педагогічного складника освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії узалежнене від політики закладу вищої освіти, який визначає обсяг педагогічної (викладацької) практики, встановлює дисципліни пререквізити. Окреслено можливості неформальної освіти для розвитку викладацької компетентності майбутніх докторів філософії. Подано висновок про роль і значення педагогічного складника освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії. uk_UA
dc.publisher Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського uk_UA
dc.subject викладацька діяльність uk_UA
dc.subject освітньо-наукова програма uk_UA
dc.subject методологія педагогічної діяльності uk_UA
dc.subject викладацька компетентність uk_UA
dc.subject професійний стандарт uk_UA
dc.subject третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти uk_UA
dc.subject формальна освіта uk_UA
dc.subject неформальна освіта uk_UA
dc.title Педагогічний складник освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account