DSpace Repository

Теоретико-методологічні аспекти розвитку творчого потенціалу обдарованих дошкільників у закладах дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.date.accessioned 2022-06-21T13:49:36Z
dc.date.available 2022-06-21T13:49:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кравчук Н. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку творчого потенціалу обдарованих дошкільників у закладах дошкільної освіти. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 1(3). 2022. С. 244–256. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14746
dc.description.abstract У статті окреслено теоретико-методологічні аспекти розвитку творчого потенціалу обдарованих дошкільників у закладах дошкільної освіти. Досліджено дві категорії понять: «обдарованість» та «творчий потенціал». Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що обдаровані діти потребують особливого виховання та спеціальних умов для розвитку їх творчого потенціалу. Простежено, що обдарованість визначається за допомогою вимірювання інтелектуальних параметрів або феноменологічних проявів. У статті розглядаються різні погляди щодо проблеми дитячої обдарованості зарубіжних та вітчизняних науковців (Г. Альтштулер, О. Кульчицька, О. Матюшкін, О. Проценко, А. Савенков та ін.). Проблему розвитку творчого потенціалу порушено в наукових розвідках О. Дьяченко, Є. Ільїна, А. Лукановської, В. Маслової, Т. Піроженко та ін. Автори вважають, що обдарована дитина – це особистість, яка вирізняється яскравими, іноді видатними досягненнями у тій чи іншій сфері діяльності, яка є улюбленою для неї, а творчий потенціал − це особистісна характеристика, індивідуальний потенціал для досягнення високих результатів в одній або декількох сферах творчої діяльності (зображувальна, конструктивна, художньо-мовленнєва, театралізована та ін.). Тому, на думку автора, раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих дітей – одне з головних завдань удосконалення сучасної системи освіти, яке передбачає створення розвивального середовища в умовах закладу дошкільної освіти. Проаналізовано стандартизовані методики дослідження творчого потенціалу обдарованих дітей, а також вправи та ігри для розвитку творчих здібностей, які використовуються у роботі з дітьми у закладах дошкільної освіти. uk_UA
dc.publisher Наукові інновації та передові технології uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.015.31:159.923.38-053.4]:373.2
dc.subject обдарованість uk_UA
dc.subject обдарована дитина uk_UA
dc.subject творчий потенціал uk_UA
dc.subject творчі здібності uk_UA
dc.subject креативність uk_UA
dc.subject інтелект uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні аспекти розвитку творчого потенціалу обдарованих дошкільників у закладах дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account