DSpace Repository

КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-06-21T13:53:26Z
dc.date.available 2022-06-21T13:53:26Z
dc.date.issued 2022-04
dc.identifier.citation «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN2786-5274Print
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14749
dc.description file:///C:/Users/User/Downloads/1348-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-1351-1-10-20220408.pdf uk_UA
dc.description.abstract Необхiднiсть аналiзу методологiчних засад вивчення культури поведiнки дітей старшого дошкільного віку зумовлена недостатньою обгрунтованiстю iснуючих пiдходiв до проблеми, необхiднiстю розширення та поглиблення проблематики дослiджень, пошуку адекватних методiв аналiзу та емпіричного дослідження. Зважаючи на це, ми здійснили комплексне емпіричне дослідження даного феномену. Об’єктом нашого дослідження виступила культура поведінки дітей старшого дошкільного віку, зокрема, особливості її становлення в умовах навчально-ігрової діяльності закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розкрито зміст поняття «культура поведінки», розглянуто основні методи та форми роботи щодо виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, умови її ефективності та результативності. Розкрито взаємозв’язок таких компонентів як культура діяльності, культура спілкування, культурно-гігієнічні навички і звички. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, надано їх характеристику, здійснено емпіричну перевірку педагогічних умов та системи роботи з оптимізації виховання культури поведінки дітей 5-6 років uk_UA
dc.publisher «Наукові перспективи» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 001.32:1 /3](477)(02);4(6) 2022.
dc.subject вихованість uk_UA
dc.subject показники uk_UA
dc.subject компоненти uk_UA
dc.subject культураповедінки uk_UA
dc.title КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account