dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-21T10:52:23Z |
|
dc.date.available |
2022-07-21T10:52:23Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-24 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. В. Роль реклами в інтернеті для просування туристичних послуг та туристичних товарів. Socially Competent Corporate Governance in Behavioral Economics: The collection of scientific papers presents abstracts at the International Scientific and Practical Conference, November 24-25, 2021. Podhájska, 2021. С. 10-11. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14762 |
|
dc.description.abstract |
У дослідженні йдеться про те, що важливою складовою частиною товароруху є система просування товару. В умовах сучасного ринку недостатньо зробити хороший товар, визначити йому ціну і вивести на ринок. Для успішного існування його на ринку необхідні заходи щодо просування. Метою просування товарів та послуг є створення попиту на ці товари, обізнаності споживачів про можливості, які відкриваються перед ними при купівлі того чи іншого товару чи послуги. Просування - це широке поняття, яке включає такі види діяльності, як реклама у пресі, а також в Інтернеті, методи особистого продажу, зв'язки з громадськістю та діяльність зі стимулювання збуту. |
uk_UA |
dc.publisher |
Podhájska |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;334.78.005.35 (082) |
|
dc.subject |
Реклама турпродукту |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет-реклама |
uk_UA |
dc.subject |
туристичні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
туристичні товари |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний продукт |
uk_UA |
dc.subject |
реклама в інтернеті |
uk_UA |
dc.title |
РОЛЬ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТА ТУРИСТИЧНИХ ТОВАРІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
РОЛЬ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТА ТУРИСТИЧНИХ ТОВАРІВ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |