00 DSpace/Manakin Repository

Туристична карта як рекламний засіб в туризмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Наталія, Барвінок
dc.date.accessioned 2022-08-12T11:36:42Z
dc.date.available 2022-08-12T11:36:42Z
dc.date.issued 2021-12-31
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Туристична карта як рекламний засіб в туризмі. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (31 січня 2021 р., м. Переяслав). Переяслав, 2022. С. 29-31. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14767
dc.description.abstract У статті розглядається туристична карта як один із засобів поширення рекламної інформації про туристичний продукт та туристичні послуги. Адже стан просування туристичного продукту на ринку туристичних послуг на сьогоднішньому етапі розвитку суспільства залежить у великій мірі і від реклами. В залежності на скільки реклама буде інформативною, доступною, цікавою для клієнтів та привертати до себе увагу, буде залежати і на скільки багато клієнтів буде звертатись до туристичного підприємства. uk_UA
dc.publisher Переяслав uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;911.3
dc.subject Туристичний продукт uk_UA
dc.subject інструменти просування uk_UA
dc.subject туристична карта uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject друкована реклама uk_UA
dc.subject віртуальна карта uk_UA
dc.title Туристична карта як рекламний засіб в туризмі uk_UA
dc.title.alternative Туристична карта як рекламний засіб в туризмі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу