DSpace Repository

Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Барвінок, Максим Володимирович
dc.date.accessioned 2022-08-12T11:40:38Z
dc.date.available 2022-08-12T11:40:38Z
dc.date.issued 2021-12
dc.identifier.citation Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств. Економічні горизонти. 2021. №3-4 (18). С. 111-123. uk_UA
dc.identifier.issn 2616-5236
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14768
dc.description https://doi.org/10.31499/2616-5236.3-4(18).2021.255748 uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження. Мета дослідження полягає у розкриттісутності та значення, взаємозв’язків та взаємозалежностей ключових і професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств відповідно до сучасних вимог туристичної індустрії. Методологія дослідження.У процесі дослідження використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання, які дозволили комплексно підійти до вирішення поставленої мети та завдань. Для досягнення мети було використано діалектичний метод пізнання з метою вивчення і деталізації об’єкта вивчення та логічного узагальнення з метою систематизації основних принципів та понять. Для порівняння та співставлення ключових та професійних компетентностей необхідних фахівцям у сфері туризму для професійної діяльностібуло використано методи аналізу, синтезу та порівняння. Для наочного представлення матеріалів та схематичного зображення теоретичних та практичних результатів дослідження буловикористано графічний метод. Для теоретичного узагальнення результатів дослідження та формування висновків використано системно-структурний метод. Теоретичну базу дослідження складають наукові роботи вітчизняних і зарубіжних вчених щодо управління в сфері туризму, офіційні статистичні дані, результати власних наукових досліджень.Результати. Якість обслуговування на туристичному підприємстві залежить від професійної компетентності персоналу. Це доводить, що професійна компетентність є своєрідним вимірювачем рівня професіоналізмуперсоналу туристичного підприємства. Чим більшим набором сформованих ключових та професійних компетентностей у сфері туризму буде володіти персонал туристичного підприємства, чим краще будуть сформовані взаємозв’язкиміж uk_UA
dc.description.abstract ключовими компетентностями для навчання протягом життя та професійними компетентностями, тим персонал буде більш здатнимдля розвитку та навчання вже на місці працевлаштування.Тому у статті розглянуто взаємозв’язки між даними компетентностями, які є важливими для підвищення кваліфікації персоналу туристичного підприємства, а це в свою чергу, є важливою складовою для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Практичне значеннядослідження полягає у прослідковуванні взаємозв’язків між сформованими ключовими компетентностями для навчання протягом життя та професійними компетентностями фахівців усфері туризму для найвигіднішого співставлення та використання цих компетентностей під час діяльності туристичного підприємства. uk_UA
dc.publisher УМАНЬ: ВІЗАВІ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48
dc.subject Персонал uk_UA
dc.subject ключові компетентності uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject кваліфікація персоналу uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.title Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств uk_UA
dc.title.alternative Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account