00 DSpace/Manakin Repository

Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-12T11:41:59Z
dc.date.available 2022-08-12T11:41:59Z
dc.date.issued 2022-01
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту. Інноваційний розвиток туризму та індустрії гостинності: проблеми й перспективи: колективна монографія / за ред. І. М. Поворознюк. Умань: Візаві, 2022. С. 44-76. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775
dc.description.abstract В монографії наведено роль та значення інноваційного маркетингу для просування туристичного продукту uk_UA
dc.publisher Умань: Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48:001.895(02)
dc.subject Інноваційний маркетинг uk_UA
dc.subject просування туристичного продукту uk_UA
dc.subject аспекти туристичного продукту uk_UA
dc.subject функції маркетингу uk_UA
dc.title Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту uk_UA
dc.title.alternative Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу