dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T11:41:59Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T11:41:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-01 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. В. Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту. Інноваційний розвиток туризму та індустрії гостинності: проблеми й перспективи: колективна монографія / за ред. І. М. Поворознюк. Умань: Візаві, 2022. С. 44-76. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775 |
|
dc.description.abstract |
В монографії наведено роль та значення інноваційного маркетингу для просування туристичного продукту |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: Візаві |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.48:001.895(02) |
|
dc.subject |
Інноваційний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
просування туристичного продукту |
uk_UA |
dc.subject |
аспекти туристичного продукту |
uk_UA |
dc.subject |
функції маркетингу |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
uk_UA |