00 DSpace/Manakin Repository

Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-12T11:42:08Z
dc.date.available 2022-08-12T11:42:08Z
dc.date.issued 2022-05-19
dc.identifier.citation Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції, 17 березня 2022 року.тКиїв: Інтерсервіс, 2022. С. 68-73. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-999-251-2
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776
dc.description.abstract У дослідженні йдеться про значення інноваційних технологій для розвитку туристичної індустрії в умовах сучасності uk_UA
dc.publisher Київ: Інтерсервіс uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;339.9:005(100)(06)
dc.subject Іноваційні технологій uk_UA
dc.subject інноваційний маркетинг uk_UA
dc.subject туристична індустрія uk_UA
dc.title Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії uk_UA
dc.title.alternative Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу