dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T11:42:08Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T11:42:08Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-19 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції, 17 березня 2022 року.тКиїв: Інтерсервіс, 2022. С. 68-73. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-999-251-2 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776 |
|
dc.description.abstract |
У дослідженні йдеться про значення інноваційних технологій для розвитку туристичної індустрії в умовах сучасності |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ: Інтерсервіс |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;339.9:005(100)(06) |
|
dc.subject |
Іноваційні технологій |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
туристична індустрія |
uk_UA |
dc.title |
Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |