DSpace Repository

ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-12T11:42:16Z
dc.date.available 2022-08-12T11:42:16Z
dc.date.issued 2022-05-17
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Ключові компетентності персоналу як складова маркетингу туристичного підприємства. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С. 259-262. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777
dc.description.abstract У дослідженні висвітлено значення ключових компетентностей як складової маркетингу туристичного підприємства uk_UA
dc.publisher Київ: НУБіП України uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48
dc.subject Турисичний маркетинг uk_UA
dc.subject складова маркетингу uk_UA
dc.subject ключові компетентності uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.title ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.title.alternative ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account