dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T11:42:16Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T11:42:16Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-17 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. В. Ключові компетентності персоналу як складова маркетингу туристичного підприємства. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С. 259-262. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777 |
|
dc.description.abstract |
У дослідженні висвітлено значення ключових компетентностей як складової маркетингу туристичного підприємства |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ: НУБіП України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.48 |
|
dc.subject |
Турисичний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
складова маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
ключові компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
туристичне підприємство |
uk_UA |
dc.title |
ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |