00 DSpace/Manakin Repository

Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барвінок, Наталія
dc.date.accessioned 2022-08-12T11:42:24Z
dc.date.available 2022-08-12T11:42:24Z
dc.date.issued 2022-05-13
dc.identifier.citation Барвінок Н. Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики. Якість та безпечність товарів: матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (13 травня 2022 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ, 2022. С. 163-165. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14778
dc.description.abstract Туристична галузь сьогодні розглядається і як самостійний вид економічної діяльності, і як міжгалузевий комплекс, що набуває дедалі більшого значення для економічної та соціальної сфер будь-якої країни. Сучасна ситуація щодо насиченості ринку туристичними послугами та їх різноманіттям свідчить про актуальність проблеми якості надання споживачам туристичних послуг. Для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства важливим залишається питання якості всієї кількості і спектру туристичних послуг. У реалізації заходів маркетингової товарної політики одним з головних аспектів є управління якістю і конкурентоспроможністю продукції uk_UA
dc.publisher Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;658.56
dc.subject Управління якістю uk_UA
dc.subject турподукт uk_UA
dc.subject маркетингова товарна політика uk_UA
dc.subject якість турпродукту uk_UA
dc.subject якість послуг uk_UA
dc.title Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики uk_UA
dc.title.alternative Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу