dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T11:42:24Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T11:42:24Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-13 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики. Якість та безпечність товарів: матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (13 травня 2022 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ, 2022. С. 163-165. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14778 |
|
dc.description.abstract |
Туристична галузь сьогодні розглядається і як самостійний вид економічної діяльності, і як міжгалузевий комплекс, що набуває дедалі більшого значення для економічної та соціальної сфер будь-якої країни. Сучасна ситуація щодо насиченості ринку туристичними послугами та їх різноманіттям свідчить про актуальність проблеми якості надання споживачам туристичних послуг. Для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства важливим залишається питання якості всієї кількості і спектру туристичних послуг. У реалізації заходів маркетингової товарної політики одним з головних аспектів є управління якістю і конкурентоспроможністю продукції |
uk_UA |
dc.publisher |
Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;658.56 |
|
dc.subject |
Управління якістю |
uk_UA |
dc.subject |
турподукт |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова товарна політика |
uk_UA |
dc.subject |
якість турпродукту |
uk_UA |
dc.subject |
якість послуг |
uk_UA |
dc.title |
Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |