dc.contributor.author |
Чумак, Анастасія |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-26T11:37:46Z |
|
dc.date.available |
2022-09-26T11:37:46Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-25 |
|
dc.identifier.citation |
Чумак А. Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством. Наука. Освіта. Молодь : матеріали XV Всеукр. наук. конф. Студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань : Візаві, 2022. Ч. 2. С. 211-214. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14794 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку маркетингу відбуваються еволюційні зміни в системі маркетингових комунікацій, оскільки сучасний ринок характеризується наявність максимальної інформації не лише про товар чи послугу, яку виробляє/надає підприємство, а й про підприємство в цілому. Дана інформація доступна в різних джерелах і обумовлена діджиталізацією, розвитком цифрових каналів передачі даних та інше. Це підвищує рівень конкурентної боротьби і встановлює перед підприємством завдання підбору найбільш результативних каналів комунікації. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВІЗАВІ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
євроінтеграція |
uk_UA |
dc.title |
Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |