00 DSpace/Manakin Repository

Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумак, Анастасія
dc.date.accessioned 2022-09-26T11:37:46Z
dc.date.available 2022-09-26T11:37:46Z
dc.date.issued 2022-05-25
dc.identifier.citation Чумак А. Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством. Наука. Освіта. Молодь : матеріали XV Всеукр. наук. конф. Студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань : Візаві, 2022. Ч. 2. С. 211-214. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14794
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку маркетингу відбуваються еволюційні зміни в системі маркетингових комунікацій, оскільки сучасний ринок характеризується наявність максимальної інформації не лише про товар чи послугу, яку виробляє/надає підприємство, а й про підприємство в цілому. Дана інформація доступна в різних джерелах і обумовлена діджиталізацією, розвитком цифрових каналів передачі даних та інше. Це підвищує рівень конкурентної боротьби і встановлює перед підприємством завдання підбору найбільш результативних каналів комунікації. uk_UA
dc.publisher ВІЗАВІ uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject євроінтеграція uk_UA
dc.title Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу