dc.contributor.author |
Єременко, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-26T11:41:54Z |
|
dc.date.available |
2022-09-26T11:41:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-18 |
|
dc.identifier.citation |
Єременко М. В. Виконавча влада та її місце в системі державної влади. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та студентів (м. Умань, 18 листоп. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-наук. ін-т економіки та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. Слатвінський М. А. ; редкол. : Корнієнко Т. О., Чвертко Л. А., Бержанір І. А. [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 52–56. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14795 |
|
dc.description.abstract |
Основним принципом організації і діяльності державного апарату є поділ, завдяки йому забезпечується обмеження державної влади, її функціонування в правових межах. Без поділу законодавчої влади на виконавчу та судову неможливо уявити демократію в сучасному процесі державного управління. Кожна країна постійно реагує на соціальні виклики, тому її функціонування гарантується постійним реагуванням на запити громадян, що відображено у формулюванні законів і нормативних актів. Самі нормативно-правові акти окреслюють наявність структурних елементів, які можуть їх створювати та реалізовувати, і виступають гарантами вирішення конфліктів, пов’язаних із вступом держави в процес управління. Отже, на національному рівні існує три комплекси повноважень, пов’язаних із законодавчою, виконавчою та судовою діяльністю. |
uk_UA |
dc.publisher |
Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
виконавча влада |
uk_UA |
dc.subject |
державна влада |
uk_UA |
dc.subject |
влада |
uk_UA |
dc.subject |
закони |
uk_UA |
dc.subject |
нормативні акти |
uk_UA |
dc.title |
Виконавча влада та її місце в системі державної влади |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |