dc.contributor.author |
Маричик, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Соловйов, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-26T11:42:17Z |
|
dc.date.available |
2022-09-26T11:42:17Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-18 |
|
dc.identifier.citation |
Маричик А. В., Соловйов В. І. Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та студентів (м. Умань, 18 листоп. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-наук. ін-т економіки та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. Слатвінський М. А. ; редкол. : Корнієнко Т. О., Чвертко Л. А., Бержанір І. А. [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 446–447. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14797 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку традиційний маркетинг не дає належних результатів, це спонукає і підприємства, і вчених шукати та досліджувати нові способи й форми ефективного здійснення маркетингової діяльності. Однією із сучасних концепцій маркетингу є маркетинг взаємодії або, як по-іншому його називають, маркетинг відносин. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВІЗАВІ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетин |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг взаємодії |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
підприємства |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |