00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маричик, А.В.
dc.contributor.author Соловйов, В.І.
dc.date.accessioned 2022-09-26T11:42:17Z
dc.date.available 2022-09-26T11:42:17Z
dc.date.issued 2021-11-18
dc.identifier.citation Маричик А. В., Соловйов В. І. Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та студентів (м. Умань, 18 листоп. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-наук. ін-т економіки та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. Слатвінський М. А. ; редкол. : Корнієнко Т. О., Чвертко Л. А., Бержанір І. А. [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 446–447. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14797
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку традиційний маркетинг не дає належних результатів, це спонукає і підприємства, і вчених шукати та досліджувати нові способи й форми ефективного здійснення маркетингової діяльності. Однією із сучасних концепцій маркетингу є маркетинг взаємодії або, як по-іншому його називають, маркетинг відносин. uk_UA
dc.publisher ВІЗАВІ uk_UA
dc.subject маркетин uk_UA
dc.subject маркетинг взаємодії uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject підприємства uk_UA
dc.title Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу