DSpace Repository

Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту

Show simple item record

dc.contributor.author Брагінець, ТО.
dc.date.accessioned 2022-09-26T11:44:09Z
dc.date.available 2022-09-26T11:44:09Z
dc.date.issued 2021-10-29
dc.identifier.citation Брагінець Т. О. Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 20–22. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14805
dc.description.abstract Маркетинговий менеджмент являє собою управління маркетинговою діяльністю підприємства та є саме тією сферою в управлінській діяльності, яка активно реагує на зміни у ринковій кон’юнктурі і адаптацію інновацій у суспільстві. У сучасному бізнесі менеджери з маркетингу стали тими людьми від компетентності яких залежить успіх всієї компанії. Адже саме вони відповідальні за розробку клієнтської бази, відіграють основну роль у зміцненні клієнтських відносин, так як є відповідальними за розробку клієнтської бази. uk_UA
dc.publisher Луцьк : ІВВ Луцького НТУ uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject інформаційні продукти uk_UA
dc.subject інтернет uk_UA
dc.subject маркетинговий контроль uk_UA
dc.subject операційний маркетинг uk_UA
dc.subject стратегічний маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинговий синтез uk_UA
dc.subject маркетинговий аналіз uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account