dc.contributor.author |
Брагінець, ТО. |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-26T11:44:09Z |
|
dc.date.available |
2022-09-26T11:44:09Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-29 |
|
dc.identifier.citation |
Брагінець Т. О. Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 20–22. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14805 |
|
dc.description.abstract |
Маркетинговий менеджмент являє собою управління маркетинговою діяльністю підприємства та є саме тією сферою в управлінській діяльності, яка активно реагує на зміни у ринковій кон’юнктурі і адаптацію інновацій у суспільстві. У сучасному бізнесі менеджери з маркетингу стали тими людьми від компетентності яких залежить успіх всієї компанії. Адже саме вони відповідальні за розробку клієнтської бази, відіграють основну роль у зміцненні клієнтських відносин, так як є відповідальними за розробку клієнтської бази. |
uk_UA |
dc.publisher |
Луцьк : ІВВ Луцького НТУ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні продукти |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий контроль |
uk_UA |
dc.subject |
операційний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий синтез |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |