00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прищепа, Світлана Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-10-18T08:32:01Z
dc.date.available 2022-10-18T08:32:01Z
dc.date.issued 2021-06
dc.identifier.citation Прищепа С.М. Формування підприємницької компетентності учнів у сучасній школі: зарубіжний досвід // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. №75, Т.2. 2021 р. С. 75-78. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14816
dc.description http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/75/part_2/16.pdf uk_UA
dc.description.abstract У статті розкривається актуальне питання щодо формування підприємницької компетентності в закладах загальної середньої освіти. Визначено особливості формування підприємницької компетентності в учнів підліткового віку. Важливе значення у формуванні зазначеної компетентності відбувається завдяки закордонному досвіду, зокрема на основі польсько-українського проєкту. Відзначено актуальність та важливість дослідження даної проблеми, яка простежуються у законодавчих та нормативних документах сучасної освіти. Аналізуються наукові статті, що присвячені проблемі формування підприємницької компетентності в американських школах, однак особливу увагу надаємо у вивченні досвіду Польщі. Даний досвід проаналізовано на основі українсько-польського проєкту «Уроки з підприємницьким тлом», що охопив своєю дією 18 областей України. Метою проєкту було представлення задумів щодо впровадження підприємницьких ідей до змісту і методів навчання в рамках різних предметів. Таким чином, зазначений проєкт є вдалий та важливий не лише в освітньому процесі учнів, але й як методичний матеріал у підготовці педагогічних кадрів. Вивчивши особливості даного проєкту, нами окреслено форми та методи формування даної компетентності (методи, що дозволяють розвивати критичне мислення, умовивід, аналіз, оцінювання; методи, що передбачають формуванню відповідальності в учнів, а також прийняттю рішень; методи, що допомагають розвивати уяву; звісно ще й такі методи – лекція з презентацією, робота з текстом-джерелом). Виховуючи та навчаючи підростаюче покоління, педагоги повинні зважати на сучасну ситуацію та запити суспільства, держави і розвивати такі якості як креативність, інноваційність, здатність планувати та прогнозувати. Саме такі якості є запорукою формування в учнів однієї з базових компетентностей для життя – підприємливості та ініціативності. Цю компетентність можна формувати не лише на уроках математики та економіки, але й на уроках з інших навчальних дисциплін, на яких також важливим є виховний аспект. uk_UA
dc.publisher Запоріжжя: КПУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.016:33](100)
dc.subject підприємливість uk_UA
dc.subject ініціативність uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject проєкт uk_UA
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject закордонний досвід uk_UA
dc.subject методи формування підприємницької компетентності uk_UA
dc.subject планування та прогнозування uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу