00 DSpace/Manakin Repository

Робота з математично обдарованими дітьми старшого дошкільного віку: теоретичний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2022-10-18T10:43:50Z
dc.date.available 2022-10-18T10:43:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Журавко Т. В. Робота з математично обдарованими дітьми старшого дошкільного віку: теоретичний аспект. Acta Paedagogiсa Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 56–60. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14824
dc.description.abstract У статті розкрито поняття «обдарованість». Проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з окресленої проблеми. Визначено, що палички Кюїзенера, блоки Дьєнеша, кубики Нікітіна допомагають розвивати математичну обдарованість дітей старшого дошкільного віку. Особливістю формування логіко-математичної компетентності є насиченість освітнього процесу проблемними життєвими ситуаціями практичного характеру за допомогою ігрових методів та методів прямого навчання, які активізують пізнавальні інтереси дітей дошкільного віку, розкривають передумови логічного мислення, вправляють вихованців у використанні набутих знань із математики. З’ясовано, що математика – це явище загальнолюдської культури, одна з найбільш важливих галузей знання сучасної людини. Обдарованість – якісно своєрідне поєднання здібностей, яке зумовлює діапазон інтелектуальних можливостей дитини, своєрідність її діяльності і розвивається протягом усього її життя. Характерними особливостями математично обдарованих дітей є висока пізнавальна активність, розвинений інтелект, багата фантазія, творчість, винахідливість, чітка моторна координація, фізична стабільність. Однією з найважливіших умов розвитку обдарованості дітей є формування пізнавального інтересу, під впливом якого з’являються такі важливі компоненти навчання, як активний пошук, здогад, дослідницький підхід, готовність до виконання завдань. Робота з обдарованими дітьми вимагає належної змістовної наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації, на різноманітні види пошукової, аналітичної, розвивальної, творчої діяльності. Навчати дошкільника розмірковувати – одне з важливих педагогічних завдань, яке необхідно розв’язувати в контексті особистісного розвитку дитини загалом та логіко-математичного зокрема. Творчість дітей, новизна й оригінальність діяльності виявляються тоді, коли вони самостійно ставлять проблему і знаходять способи її розв’язання. При цьому постійно зростає рівень творчості, намагання знаходити оптимальні співвідношення всіх видів діяльності, щоб одержати найкращі результати. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.2:[159.922.76-056.45:51]
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject обдарована дитина uk_UA
dc.subject математична компетентність uk_UA
dc.subject логіко-математичний розвиток uk_UA
dc.subject палички Кюїзенера uk_UA
dc.subject блоки Дьєнеша uk_UA
dc.subject кубики Нікітіна uk_UA
dc.title Робота з математично обдарованими дітьми старшого дошкільного віку: теоретичний аспект uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу