Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бегас, Людмила Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Калиновська, Ірина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Слатвінська, Анна Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Лемещук, Марина Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Малишевська, Ірина Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Бевзюк, Марина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Хрипун, Дар'я Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-10-18T12:23:14Z | |
dc.date.available | 2022-10-18T12:23:14Z | |
dc.date.issued | 2020-10 | |
dc.identifier.citation | ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 07-08 жовтня 2020 року .Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 121 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833 | |
dc.description.abstract | Інклюзивна освіта в Україні потребує свого вирішення на основі виваженого підходу як з боку державних державних органів влади, так і громадськості, оскільки процеси у навчанні дітей з особливими освітніми потребами мають свою специфіку | uk_UA |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивні групи | uk_UA |
dc.subject | асистент вчителя | uk_UA |
dc.subject | порушення психофізичного розвитку | uk_UA |
dc.subject | порушення мовлення | uk_UA |
dc.subject | логопедична робота | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна корекція | uk_UA |
dc.subject | психологічний розвиток | uk_UA |
dc.title | ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |