dc.contributor.author |
Бегас, Людмила Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Калиновська, Ірина Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Слатвінська, Анна Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Лемещук, Марина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Малишевська, Ірина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Бевзюк, Марина Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Хрипун, Дар'я Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-18T12:23:14Z |
|
dc.date.available |
2022-10-18T12:23:14Z |
|
dc.date.issued |
2020-10 |
|
dc.identifier.citation |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 07-08 жовтня 2020 року .Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 121 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833 |
|
dc.description.abstract |
Інклюзивна освіта в Україні потребує свого вирішення на основі виваженого підходу як з боку державних державних органів влади, так і громадськості, оскільки процеси у навчанні дітей з особливими освітніми потребами мають свою специфіку |
uk_UA |
dc.publisher |
Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивні групи |
uk_UA |
dc.subject |
асистент вчителя |
uk_UA |
dc.subject |
порушення психофізичного розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
порушення мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
логопедична робота |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна корекція |
uk_UA |
dc.subject |
психологічний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |