dc.contributor.author |
Богашко, Олександр Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-21T08:26:52Z |
|
dc.date.available |
2022-10-21T08:26:52Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-14 |
|
dc.identifier.citation |
Богашко О. Л. Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 14 – 15 квітня 2022 р. Полтава, 2022. С. 729–731. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14843 |
|
dc.description.abstract |
Тенденції розвитку ринку маркетингового консультування свідчать, що навіть в умовах відносної стабільності економіки нашої країни можна говорити про деяке пожвавлення ринку консультування, як частини професійних послуг з супроводу розвитку підприємств. Драйвером розвитку стають ті сектори економіки, де відбувається трансформація чи зміна технологічної парадигми. Ці процеси зазвичай відбуваються під контролем або з ініціативи держави – за прикладами не треба далеко ходити: цифровізація, розвиток агропромислового комплексу, імпортозаміщення, конверсійні процеси, будівництво. Держава, як і в багатьох розвинених країнах, сьогодні виступає замовником для розвитку цілих галузей економіки. Тому досвідчені маркетингові консультанти та компанії завжди затребувані. |
uk_UA |
dc.publisher |
Полтавський державний аграрний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;657: 332.025.12 : 65.014.1 |
|
dc.relation.ispartofseries |
А;43 |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
консалтинг |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Тенденції розвитку ринку консалтингових послуг у галузі маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |