Abstract:
Статтяприсвячена питанню підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивної освітитазабезпеченнюбезпеки в ній учнів. Розглянуто причини виникнення небезпечнихситуацій у закладах освіти з інклюзивним освітнім середовищем.Основними методами дослідження були: аналіз науково-психологічних, педагогічних джерел, узагальнення теоретичних положень, емпіричних даних тощо.Проаналізовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів до забезпечення безпеки дітей в інклюзивній освітній сфері.Спектрданих умов дозволяє розглядати таку підготовку як індивідуальний і безперервний процес спільної діяльності викладачаістудента з розвитку професійних навичок для забезпечення безпеки у процесі спільного навчання фізично здорових дітей і дітей зособливими освітнімипотребами.Автор виділяє основні складові процесу підготовки майбутніх вчителів для роботи в інклюзивному середовищі: цільовий, організаційно-змістовийта результативний.Описані методи і освітні технології можуть бути використані в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти.