dc.contributor.author |
Тимчук, Світлана Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Нещадим, Людмила Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-07T13:12:42Z |
|
dc.date.available |
2022-11-07T13:12:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Тимчук С. В., Нещадим Л. М. Підвищення економічної ефективності управління якістю послуг підприємств сфери обслуговування туристів. Інфраструктура ринку. 2022. №66. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
https://doi.org/10.32843/infrastruct66-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14872 |
|
dc.description |
http://www.market-infr.od.ua/journals/2022/66_2022/27.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто окремі аспекти підвищення економічної ефективності управління якістю послуг підприємств задіяних в обслуговуванні туристів. Указано, що в умовах сучасного розвитку туризму управління якістю є однією з найважливіших складових ефек- тивності та прибутковості туризму. Визначено, що в Україні помітне зниження кількості реалізованих туристичних пакетів туроператорам протягом досліджуваного періоду. Встановлено, що наразі найкращим каналом збуту туристичних продуктів є туристичні агенції, які конкуруючи між собою забезпечують кращу якість обслуговування та сервісну оболонку продукту туроператорів. Установлено, що на кожному з етапів реалізації роз- робленого туристичного пакету необхідним є контроль якості надання послуг туристові, адже від цього залежить фінальний економічний ефект роботи усіх учасників. Встанов- лено, що переважну частину споживачів туристичного продукту, обслуговуваних туропе- раторами та турагентами, складають туристи, що мандрують з метою, відпочинку та гарного проведення дозвілля. Зазначено, що за 2018–2020 роки в Україні найвищий рівень зростання мали витрати туроператорів на послуги сторонніх організацій, які надають послуги в галузі культури, екскурсійне обслуговування. Зазначено, що причинами негатив- них тенденцій на туристичному ринку України є військова агресія Російської Федерації на території України з 2014 року та пандемія SARS-CoV-2. Установлено, що у процесі підви- щення ефективності управління якістю послуг підприємств задіяних у процесі обслугову- вання туристів важливим є впровадження міжнародних стандартів якості та сертифіка- ція згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001 для туризму. |
uk_UA |
dc.publisher |
Інфраструктура ринку |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
66; |
|
dc.subject |
туроперейтинг |
uk_UA |
dc.subject |
туристична агенція |
uk_UA |
dc.subject |
турист |
uk_UA |
dc.subject |
сфера обслуговування |
uk_UA |
dc.subject |
туристична послуга |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний продукт |
uk_UA |
dc.title |
Підвищення економічної ефективності управління якістю послуг підприємств сфери обслуговування туристів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |