DSpace Repository

Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм

Show simple item record

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.date.accessioned 2022-11-11T12:20:44Z
dc.date.available 2022-11-11T12:20:44Z
dc.date.issued 2022-10-17
dc.identifier.citation Бержанір А. Л. Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2022. Вип. № 11(16). С. 10–18. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2786-4952 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14884
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/89/140 uk_UA
dc.description.abstract У статті показано актуальність формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм з метою їх належної науково-професійної підготовки.У системі вищої освіти це завдання є значущим, оскільки продуктивне засвоєння професійних знань, умінь, навичок, соціально-професійний особистісний розвиток майбутніх фахівців, формування цілісної системи їхньої фахової компетентності є визначальними завданнями процесу підготовки майбутніх докторів філософії. Обгрунтовано, що у науковій літературі з поняттям проекту пов’язується процес здійснення комплексу цілеспрямованих заходів щодо створення нового продукту чи послуг. Діяльність, яка виконується протягом відповідного періоду з використанням фінансових,матеріальних, трудових ресурсів є мотивованою, доцільною, тобто спрямована на досягнення конкретних матеріальних чи духовних результатів.Визначено, що під час формування системного мислення здобувачів та розвитку уміння реалізовувати у практичній діяльності цілісні завдання проєктної діяльності, що потребують застосування комплексу інтегральних знань, велику роль відіграє встановлення міждисциплінарних зв’язків, зокрема, інтеграція знань з філософії, соціології, педагогіки, психології.Досліджено особливе значення для підготовки здобувачів PhD програм набуття умінь з обґрунтування доцільності наукового проєкту та розуміння необхідності його планування як складової управління ними.Це досягається шляхом усвідомлення характеристик основних стадій ініціації проекту, сутності та опрацювання його концепції, компонентів оцінки внутрішніх чинників тощо.Встановлено важливість для майбутніх докторів філософії педагогічної підтримки їх особистісної мотивації до оволодіння навичками проєктної діяльності. Оптимальною є така професійна діяльність викладачів, яка здійснюється у формі взаємодії з ними і спрямована на усвідомлення особистісних начал проектної діяльності як цінності. Це забезпечує для здобувачів на основі використання їх потенційних можливостей здійснення активних дій з організації проєктної діяльності. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject проєктна діяльність uk_UA
dc.subject здобувачі PhD програм uk_UA
dc.subject науково-педагогічні працівники uk_UA
dc.subject науково-професійна підготовка uk_UA
dc.subject науковий проєкт uk_UA
dc.subject концепція проєкту uk_UA
dc.subject управління науковими проєктами uk_UA
dc.title Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account