dc.contributor.author |
Бержанір, Анатолій Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-11T12:21:44Z |
|
dc.date.available |
2022-11-11T12:21:44Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-10 |
|
dc.identifier.citation |
Бержанір А. Л. Формування творчої компетентності як передумови інноваційної діяльності майбутніх докторів філософії. Соціальна робота та соціальна освіта. 2022. Вип. 2 (7). С. 207–214. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 378.091.313 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14888 |
|
dc.description |
http://srso.udpu.edu.ua/index |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті доведено актуальність формування творчої компетентності у майбутніх докторів філософії як передумови їхньої інноваційної діяльності в умовах реформування вітчизняної вищої освіти. Здійснено теоретичний аналіз сутності творчої діяльності педагогів. Визначено особливості механізму формування знань, умінь і навичок, необхідних для становлення творчої особистості. Обґрунтовано моделі формування творчих вимірів професійного становлення майбутніх науково-педагогічних працівників. Виокремлено показники досягнення творчої компетентності. Досліджено чинники, які впливають на ефективність інноваційної діяльності педагогів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
uk_UA |
dc.subject |
творча компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні доктори філософії |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
креативність |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна освітня система |
uk_UA |
dc.subject |
сфери проявів педагогічної творчості |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність інноваційної педагогічної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Формування творчої компетентності як передумови інноваційної діяльності майбутніх докторів філософії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |