Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | |
dc.date.accessioned | 2022-11-11T12:21:44Z | |
dc.date.available | 2022-11-11T12:21:44Z | |
dc.date.issued | 2022-06-10 | |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л. Формування творчої компетентності як передумови інноваційної діяльності майбутніх докторів філософії. Соціальна робота та соціальна освіта. 2022. Вип. 2 (7). С. 207–214. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.091.313 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14888 | |
dc.description | http://srso.udpu.edu.ua/index | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті доведено актуальність формування творчої компетентності у майбутніх докторів філософії як передумови їхньої інноваційної діяльності в умовах реформування вітчизняної вищої освіти. Здійснено теоретичний аналіз сутності творчої діяльності педагогів. Визначено особливості механізму формування знань, умінь і навичок, необхідних для становлення творчої особистості. Обґрунтовано моделі формування творчих вимірів професійного становлення майбутніх науково-педагогічних працівників. Виокремлено показники досягнення творчої компетентності. Досліджено чинники, які впливають на ефективність інноваційної діяльності педагогів. | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | творча компетентність | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | майбутні доктори філософії | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освітня система | uk_UA |
dc.subject | сфери проявів педагогічної творчості | uk_UA |
dc.subject | ефективність інноваційної педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.title | Формування творчої компетентності як передумови інноваційної діяльності майбутніх докторів філософії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |