00 DSpace/Manakin Repository

ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ ФАКТОРІВ НА ЗМІНУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благополучна, Анастасія Геннадіївна
dc.contributor.author Ляховська, Неля Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-11-16T12:08:17Z
dc.date.available 2022-11-16T12:08:17Z
dc.date.issued 2022-03-31
dc.identifier.citation Blahopoluchna , A. H., & Liakhovska , N. INFLUENCE OF EXTERNAL AND INTERNAL FACTORS ON CHANGE IN CONDUCT OF CONSUMER SERVICE CONSUMERS. Economies’ Horizons, (1(19), 56–63. uk_UA
dc.identifier.issn 2522-9273
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14910
dc.description http://eh.udpu.edu.ua/article/view/259406 uk_UA
dc.description.abstract Анотація. Поведінка споживача передбачає певні рішення, діяльність, ідеї або досвід, який задовольняє потреби та бажання споживачів. Це стосується всіх видів діяльності, безпосередньо пов’язаних з отриманням, споживанням і розпорядженням продуктами та послугами, включаючи процеси прийняття рішень. На процес прийняття рішення впливають багато факторів. Вони можуть бути психологічними, соціальними, культурними, економічними, особистісними та організаційними. Ці фактори впливають на споживчу поведінку людей, що в кінцевому підсумку впливає на вибір споживачів щодо користування послугами індустрії гостинності. Психологічними факторами, що впливають на поведінку споживача, є мотивація, сприйняття та ставлення. Соціальні чинники становлять родину, групи, роль і статус. До культурних факторів належать культура, субкультура та соціальний клас. Економічні фактори включають особистий дохід, дохід сім'ї,та очікування доходу. Інші фактори, які є особистими, включають вік, професію, дохід та стиль життя. Поведінка є організаційним фактором, який включає маркетингові стратегії, організацію роботи, назву бренду та імідж компанії, і не в останню чергу фактори, які впливають на вибір споживачів – це зовнішні екологічні фактори, які включають економічні, політичні, соціальні, правові, технології та конкуренцію uk_UA
dc.publisher УДПУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries UDC: 640;
dc.subject поведінка споживачів, зовнішні фактори, внутрішні фактори, послуги гостинності. uk_UA
dc.title ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ТА ВНУТРІШНІХ ФАКТОРІВ НА ЗМІНУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу