00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОНТАКТНОЇ ЗОНИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поворознюк, Інна Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-11-16T12:31:49Z
dc.date.available 2022-11-16T12:31:49Z
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.citation Поворознюк І. М. Особливості управління персоналом контактної зони підприємств індустрії гостинності. Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Чернівці, 5 травня 2022 р. Чернівці: Технодрук, 2022. С.220-223 uk_UA
dc.identifier.issn ISBN 978-617-8034-32-0
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14920
dc.description.abstract Професіоналізм персоналу контактної зони є одним з вирішальних чинників підвищення ефективності роботи підприємства, життєздатність якого зберігається за рахунок гнучкого реагування на побажання кожного споживача. uk_UA
dc.publisher Чернівці: Технодрук uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.subject контактна зона uk_UA
dc.subject персонал uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОНТАКТНОЇ ЗОНИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ uk_UA
dc.title.alternative ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОНТАКТНОЇ ЗОНИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу