dc.contributor.author |
Козій О.М., Козій Ольга Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Тарасюк Л.М., Тарасюк Леся Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-30T06:47:18Z |
|
dc.date.available |
2022-11-30T06:47:18Z |
|
dc.date.issued |
2022-02 |
|
dc.identifier.citation |
Modern engineering and innovative technologies, Germany, issue №19, Part 3. February, 2022, С.30-34. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14947 |
|
dc.description |
http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit19-03-030 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглядається дистанційне навчання як постмодерна сучасна освітня технологія. Обґрунтовуються переваги та недоліки, організаційно-педагогічні умови застосування системи дистанційного навчання, методичні проблеми у процесі підготовки здобувачів мистецької освіти. Розглянуті умови сучасного інформатизованого світу в яких педагогічні ЗВО мають готувати здобувачів освіти до майбутньої професії – онлайн-вчителя. Наголошується на тому, що дистанційне навчання здобувачів освіти мистецьких спеціальностей спонукає до впровадження в навчальний процес нових, принципово відмінних моделей навчання, що передбачають проведення творчих проєктів, індивідуальної роботи, тренінгів та інших видів навчально-творчої діяльності, які не можуть бути якісно підготовлені суто при дистанційній формі навчання, і альтернативою може слугувати змішана форма навчання. Постмодерний світ є надзвичайно динамічним, що породжує бурхливий розвиток сучасних освітніх технологій та потребує постійної модернізації національної освіти. |
uk_UA |
dc.publisher |
Modern engineering and innovative technologies |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання, мистецька освіта, мистецькі дисципліни, постмодерн, всесвітня пандемія, інформаційні технології, інновації. |
uk_UA |
dc.title |
Distance learning as postmodern educational technology: art education. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПОСТМОДЕРНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ: МИСТЕЦЬКА ОСВІТА |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |