Abstract:
У статті здійснено аналіз стану формування здоров’язбережувальної компетентності студентської молоді, визначено особливості волонтерської діяльності в означеному напрямі. Формування здоров’язбережувальної компетентності студентської молоді розглядається як цілеспрямований процес розвитку інтегральної якості особистості, яка проявляється у загальній здатності та готовності до здоров’язбережувальної діяльності студентської молоді як окремої соціально-демографічної групи суспільства, що вирізняється за сукупністю вікових та психофізіологічних особливостей, від рівня здоров’я якої залежить не лише якість їхнього власного життя, а й якість майбутньої професійної діяльності. З метою з’ясування стану формування здоров’язбережувальної компетентності студентської молоді у процесі волонтерської діяльності автором проаналізовано приклади аудиторної та позааудиторної роботи в окремих закладах вищої освіти України.