dc.contributor.author |
Поліщук, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-01T11:04:11Z |
|
dc.date.available |
2022-12-01T11:04:11Z |
|
dc.date.issued |
2022-04 |
|
dc.identifier.citation |
Поліщук Н.М. Волонтерство як соціально-педагогічний феномен: термінологічний аналіз. Інноватика у вихованні. Рівне: РДГУ, 2022. Вип. 15. С. 146–159 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14970 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.35619/iiu.v1i15.462 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено термінологічний аналіз волонтерства, волонтерської діяльності як соціально-педагогічного феномену. Здійснений поняттєво-термінологічний аналіз свідчить про відсутність серед науковців єдиного підходу до визначення поняття «волонтер», «волонтерство», «волонтерська діяльність», «волонтерська організація». Автором потрактовано волонтерську діяльність як соціально-педагогічний феномен, ефективний засіб соціалізації, соціального становлення особистості, студентської молоді як окремої соціально-демографічної групи суспільства, що вирізняється за сукупністю вікових та психофізіологічних особливостей, від рівня здоров’я якої залежить не лише якість їхнього власного життя, а й якість майбутньої професійної діяльності. Виокремлено основні риси волонтера, шляхи проведення волонтерської діяльності, основні напрями роботи студентських волонтерських груп відповідно до мети та основних завдань соціально-педагогічної діяльності окремої державної чи неурядової організації. |
uk_UA |
dc.publisher |
Рівне: РДГУ |
uk_UA |
dc.subject |
волонтерська організація соціально-педагогічний феномен |
uk_UA |
dc.subject |
напрями волонтерської діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
волонтерська діяльність, |
uk_UA |
dc.subject |
волонтер, |
uk_UA |
dc.title |
ВОЛОНТЕРСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ВОЛОНТЕРСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |