dc.contributor.author |
Харитонова, Валентина Василівна |
|
dc.contributor.author |
Мамус, Галина Мефодіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-06T11:10:08Z |
|
dc.date.available |
2022-12-06T11:10:08Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-25 |
|
dc.identifier.citation |
Валентина Харитонова, Галина Мамус. Роль мистецтва у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців технологічної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр. Уманського держ. пед. у-ту імені Павла Тичини / редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін. Умань : Візаві, 2022. Вип.1 (7). C. 90–99. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15018 |
|
dc.description |
http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261080 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано актуальність введення мистецької складової у підготовку майбутніх учителів технологій; приділено увагу з’ясуванню ролі мистецької освіти у підготовці майбутніх учителів, звернено увагу на доцільність впровадження мистецьких дисциплін у процес підготовки фахівців у галузі технологічної освіти та доведено необхідність готовності вчителя технологій до реалізації мистецької складової. Встановлено, що впровадження мистецької освіти у підготовку майбутніх учителів технологій створює можливості, щоб вивести останню на якісно новий, сучасний рівень освіти; проаналізовано застосування навчального матеріалу мистецького спрямування під час проєктування та виготовлення одягу. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:62]:005.336.2:7 |
|
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
професійні компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
технологічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі технологій |
uk_UA |
dc.subject |
проєктно-технологічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
проєктування одягу |
uk_UA |
dc.title |
РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |