dc.contributor.author |
Вінницька, Оксана Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Корнієнко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-06T14:25:31Z |
|
dc.date.available |
2022-12-06T14:25:31Z |
|
dc.date.issued |
2022-06 |
|
dc.identifier.citation |
Вінницька О.А., Корнієнко Т.О. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти. Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С. 38-40. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048 |
|
dc.description.abstract |
Визначено, що впровадження принципів гейміфікації в освітній процес закладу вищої освіти виступає зручним інструментом підвищення якості отриманих знань, який одночасно є корисним як для викладачів, так і для студентської аудиторії. Використання ігрових технологій допомагає розширити можливості донесення нового матеріалу і практичних знань до аудиторії, підвищує ступінь і швидкість їх закріплення студентами. Таким чином, ігрові методики сьогодні стають тим ключем, за допомогою якого студенти хочуть навчатися. |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет Ушинського, Одеса |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.013+378(01) |
|
dc.subject |
Цифровф технології |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікайія |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.title |
ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |