DSpace Repository

ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Вінницька, Оксана Анатоліївна
dc.contributor.author Корнієнко, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-12-06T14:25:31Z
dc.date.available 2022-12-06T14:25:31Z
dc.date.issued 2022-06
dc.identifier.citation Вінницька О.А., Корнієнко Т.О. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти. Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С. 38-40. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048
dc.description.abstract Визначено, що впровадження принципів гейміфікації в освітній процес закладу вищої освіти виступає зручним інструментом підвищення якості отриманих знань, який одночасно є корисним як для викладачів, так і для студентської аудиторії. Використання ігрових технологій допомагає розширити можливості донесення нового матеріалу і практичних знань до аудиторії, підвищує ступінь і швидкість їх закріплення студентами. Таким чином, ігрові методики сьогодні стають тим ключем, за допомогою якого студенти хочуть навчатися. uk_UA
dc.publisher Університет Ушинського, Одеса uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;371.013+378(01)
dc.subject Цифровф технології uk_UA
dc.subject гейміфікайія uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account