dc.contributor.author |
Білан, Валентина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-07T09:47:18Z |
|
dc.date.available |
2022-12-07T09:47:18Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-14 |
|
dc.identifier.citation |
Білан В. А. ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ Acta Paedagogica Volynienses, 1(1), 141–151. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15054 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.23 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито питання організації психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку із розладами аутистичного спектру та проведено навчальний експеримент, який складався з декількох етапів. На кожному етапі була розроблена та адаптована освітня програма як для групи (класу), так й індивідуальна для кожного учня з розладами аутистичного спектру, що складалася з трьох блоків: базового, програм корекції порушень пізнавальної сфери та програм корекції емоційно-вольового розвитку. Таким чином, під час проведення навчального експерименту ми виявили, що навчання учня з розладами аутистичного спектру в закладі загальної середньої освіти доцільно починати у корекційних класах малої наповнюваності з подальшим переходом такого учня в інклюзивний клас.Відповідне навчання може охоплювати кілька етапів: адаптаційно-діагностичний, змістово-організаційний, результативно-рефлексивний. Проте і під час адаптаційно-діагностичного етапу всім дітям необхідна соціальна інтеграція в школі. Після закінчення адаптаційно-діагностичного етапу в учнів із розладами аутистичного спектру формуються основи навчальної поведінки, а взаємодія і спілкування з дітьми та дорослими стають більш адекватними і відповідними соціальним нормам. |
uk_UA |
dc.publisher |
Acta Paedagogica Volynienses |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
UDC 376-056.34:373.3.011.3-052]:159.922.76; |
|
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
розлади |
uk_UA |
dc.subject |
аутистичний спектр |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічний супровід |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна освітня траєкторія |
uk_UA |
dc.subject |
адаптовані програми |
uk_UA |
dc.subject |
освітня програма |
uk_UA |
dc.title |
ORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORTFOR PRIMARY SCHOOL CHILDREN HAVING AUTISM SPECTRUM DISORDERS |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |