DSpace Repository

ORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORTFOR PRIMARY SCHOOL CHILDREN HAVING AUTISM SPECTRUM DISORDERS

Show simple item record

dc.contributor.author Білан, Валентина Андріївна
dc.date.accessioned 2022-12-07T09:47:18Z
dc.date.available 2022-12-07T09:47:18Z
dc.date.issued 2022-04-14
dc.identifier.citation Білан В. А. ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ Acta Paedagogica Volynienses, 1(1), 141–151. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15054
dc.description https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.1.23 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито питання організації психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку із розладами аутистичного спектру та проведено навчальний експеримент, який складався з декількох етапів. На кожному етапі була розроблена та адаптована освітня програма як для групи (класу), так й індивідуальна для кожного учня з розладами аутистичного спектру, що складалася з трьох блоків: базового, програм корекції порушень пізнавальної сфери та програм корекції емоційно-вольового розвитку. Таким чином, під час проведення навчального експерименту ми виявили, що навчання учня з розладами аутистичного спектру в закладі загальної середньої освіти доцільно починати у корекційних класах малої наповнюваності з подальшим переходом такого учня в інклюзивний клас.Відповідне навчання може охоплювати кілька етапів: адаптаційно-діагностичний, змістово-організаційний, результативно-рефлексивний. Проте і під час адаптаційно-діагностичного етапу всім дітям необхідна соціальна інтеграція в школі. Після закінчення адаптаційно-діагностичного етапу в учнів із розладами аутистичного спектру формуються основи навчальної поведінки, а взаємодія і спілкування з дітьми та дорослими стають більш адекватними і відповідними соціальним нормам. uk_UA
dc.publisher Acta Paedagogica Volynienses uk_UA
dc.relation.ispartofseries UDC 376-056.34:373.3.011.3-052]:159.922.76;
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject розлади uk_UA
dc.subject аутистичний спектр uk_UA
dc.subject психолого-педагогічний супровід uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject індивідуальна освітня траєкторія uk_UA
dc.subject адаптовані програми uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.title ORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORTFOR PRIMARY SCHOOL CHILDREN HAVING AUTISM SPECTRUM DISORDERS uk_UA
dc.title.alternative ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account