00 DSpace/Manakin Repository

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-12-07T13:39:15Z
dc.date.available 2022-12-07T13:39:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гарбар С.В. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2022. Випуск 1 (50). 340 с. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2524-0609
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15060
dc.description.abstract У статті схарактеризовано сутність понять «природознавча компетентність», «формування природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку», «мультиплікаційні фільми»; про аналізовано потенційні можливості використання мультиплікаційних фільмів; визначено критерії добору мультиплікаційних фільмів з точки зору їх придатності для використання як засобу формування природо знавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літера тури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено критерії добору мультфільмів з точки зору їх придатності для використання у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Виділено дитячі мультиплі кації, які варто використовувати у роботі з дітьми. Запропоновано систему тематичного планування пере гляду мультиплікаційних фільмів для дітей молодшого шкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. З’ясовано рівні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку, що дозволяють виокремити низький, середній та високий. uk_UA
dc.publisher Ужгородський національний університет, 2022 uk_UA
dc.subject мультиплікаційні фільми uk_UA
dc.subject природознавча компетентність uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject формування компетентності uk_UA
dc.title ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу