dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-07T13:39:15Z |
|
dc.date.available |
2022-12-07T13:39:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гарбар С.В. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2022. Випуск 1 (50). 340 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ISSN 2524-0609 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15060 |
|
dc.description.abstract |
У статті схарактеризовано сутність понять «природознавча компетентність», «формування природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку», «мультиплікаційні фільми»; про аналізовано потенційні можливості використання мультиплікаційних фільмів; визначено критерії добору мультиплікаційних фільмів з точки зору їх придатності для використання як засобу формування природо знавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літера тури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено критерії добору мультфільмів з точки зору їх придатності для використання у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Виділено дитячі мультиплі кації, які варто використовувати у роботі з дітьми. Запропоновано систему тематичного планування пере гляду мультиплікаційних фільмів для дітей молодшого шкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. З’ясовано рівні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку, що дозволяють виокремити низький, середній та високий. |
uk_UA |
dc.publisher |
Ужгородський національний університет, 2022 |
uk_UA |
dc.subject |
мультиплікаційні фільми |
uk_UA |
dc.subject |
природознавча компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
формування компетентності |
uk_UA |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |