DSpace Repository

Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-12-07T13:40:11Z
dc.date.available 2022-12-07T13:40:11Z
dc.date.issued 2022-05-25
dc.identifier.citation НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – 238 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15061
dc.description.abstract Використання мультиплікаційних фільмів в освітньому процесі закладу дошкільної освіти передбачає широкий спектр прийомів роботи з дітьми. Наприклад, використання на занятті «наскрізного» персонажа перетворює «звичайне» спілкування в комунікативну ситуацію. У результаті відбувається не тільки запам’ятовування нової інформації, а і діалог між дитиною та персонажем, який викликає в неї цікавість у спілкуванні з цим героєм. Цікавим прийомом є порівняння двох-трьох екранізацій одного і того ж літературного твору. Сучасним прийомом є робота з використанням стоп-кадру або відеоряду (відповіді на запитання, озвучування мікросюжетів, коментування, вибірковий опис дій і ситуацій, розігрування діалогів тощо). Зазначені методичні прийоми сприяють активізації інтересу дітей до медіапродукції. uk_UA
dc.publisher Умань: "ВІЗАВІ" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378;
dc.subject мультиплікаційні фільми uk_UA
dc.subject всебічний розвиток uk_UA
dc.subject старший дошкільний вік uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.title Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account