dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-07T13:40:11Z |
|
dc.date.available |
2022-12-07T13:40:11Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-25 |
|
dc.identifier.citation |
НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – 238 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15061 |
|
dc.description.abstract |
Використання мультиплікаційних фільмів в освітньому процесі закладу дошкільної освіти передбачає широкий спектр прийомів роботи з дітьми. Наприклад, використання на занятті «наскрізного» персонажа перетворює «звичайне» спілкування в комунікативну ситуацію. У результаті відбувається не тільки запам’ятовування нової інформації, а і діалог між дитиною та персонажем, який викликає в неї цікавість у спілкуванні з цим героєм. Цікавим прийомом є порівняння двох-трьох екранізацій одного і того ж літературного твору. Сучасним прийомом є робота з використанням стоп-кадру або відеоряду (відповіді на запитання, озвучування мікросюжетів, коментування, вибірковий опис дій і ситуацій, розігрування діалогів тощо). Зазначені методичні прийоми сприяють активізації інтересу дітей до медіапродукції. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: "ВІЗАВІ" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378; |
|
dc.subject |
мультиплікаційні фільми |
uk_UA |
dc.subject |
всебічний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.title |
Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |