dc.contributor.author |
Семенюк, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T07:43:42Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T07:43:42Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-25 |
|
dc.identifier.citation |
Семенюк Т., Трофаїла Н. Д. Теоретичні аспекти організації супроводу молодших школярів з інвалідністю. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 162–163. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15098 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток сучасної України та її інтеграція у європейський простіp значною мірою впливають на формування української освітньої політики, так як освіта визначає pівень розвитку будь-якої країни. Основні права кожного громадянина, закріплені Конституцією України, в тому числі на освіту, тому освіта має стати всеохоплюючою, доступною для усіх, незалежно від віку, національності, мови, походження, і, особливо- нагальна проблема для навчання дітей з особливостями розвитку. Усі мають відчувати себе рівними серед рівних, зберігати свою гідність, і добре, коли держава захищає їхні права ‒ як це відчувають громадяни у цивілізованих країнах Європи та світу. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічний супровід |
uk_UA |
dc.subject |
інвалідність |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУПРОВОДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |